söndag 4 november 2007

Yoga med utsikt över Ganga

Så här brukar det se ut på morgnarna. Ofta en springtur före, och så upp på taket. Utsikt över Ganga; folket som myllrar där nere. Badar, pratar, skrattar. Jag på taket; ibland ensam, ibland är där någon annan från gruppen i ett annat hörn. Inte en dålig start på dagen. :-)

Ifall jag varit på en springtur har jag även antagligen gått via frukthandlaren, och fått med mig färsk granatäpple, banan och äpple. Gott!


Få se om jag kommer att fortsätta med yogan hemma... Vem vet, kanske det blir någon sommarmorgon vid Klarälven. ;-) (Nancy, here's a link in English for you of Klarälven, the river that runs through Karlstad.)

6 kommentarer:

  1. hih, så rätt vi hade.... o ändå inte riktigt kanske...
    när lillasyster Linda o jag hörde om din Indien-resa med studier i hindi o yoga, sa vi till varandra, att jodå, vi liksom "såg" framför oss hur du sitter på nåt tak i soluppgången o yogar
    på nåt tak sitter du kanske inte riktigt men ändå, liiite roligt att vi hade sååå rätt
    /Kerstin

    SvaraRadera
  2. hej kusin Du har varmt o vi har kallt o snö. Du e ju duktig i dina skrivövningar! Inte för att jag kan uttala mej om saken.I mina ögon ser de snyggtut! Men jag hoppas du fortsätter o skriva på svenska på denna sida! Jag kan förstå att du trivs o får uppleva en massa.Tack för att vi oxå får vara med Vi hörs igen Kram från kusin o herrarna S

    SvaraRadera
  3. Remember that smile!
    Puss!
    Linda

    SvaraRadera
  4. Mamma & LindaN, ni hade nog helt ratt. Det ar pa taket. Jag ar bara inne i en liten koppi pa taket. Ni ser den i bilderna fran taket, i ett tidigare inlagg

    Sa nog visste ni. ;-) Fast a andra sidan _hade jag ju berattat att_ jag skulle komma att gora just det, yoga pa taket invid Ganga. :-D

    SvaraRadera
  5. Lena och herrarna S, tack for att ni lamnar ett meddelande nu och da! Det ar roligt att veta vilka det ar som ar med pa resan. ;-)

    Njut av kallt och sno! Det skulle allt smaka har ocksa, for en liten stund.

    SvaraRadera
  6. LindaM, jag forsoker. ;-) Maste saga att jag var besviken pa att var yogalarare inte patalade leendet alls!

    Har for ovrigt inte haft en larare nu pa ett par veckor. Men vi ska prova pa en ny inom en snar framtid! Fa se om han har kommit ihag that smile. :-D

    SvaraRadera

Avdelningar