söndag 16 september 2007

Jag jag jag jag jag



Eller ja, bara två stycken jag är det ju.

Nu bröt jag den kronologiska kedjan jag hade på gång, men kände för att säga Hej. :-)

Det här är jag, i Karlstad, dagen före avfärd --- eller är det t o m på själva dagen. (Det är det nog! Men klippningen skedde kvällen innan.)

Det ska erkännas att både jag och Linda, som höll i rak-apparaten, var rätt oroliga över hur det skulle bli. (Kanske särskilt du, Linda. ;-) ) Men, det blev ju riktigt bra, tycker jag. Och det är verkligen, verkligen skönt att ha det snaggat, här.

2 kommentarer:

  1. Gulle!
    Jag tycker, särskilt så här med dig på väldigt långt avstånd och då jag längtar massor efter dig, att du blev väldigt fin i håret! Vi konstaterade ju båda att vi blev glatt överraskade, och så här en vecka senare måste jag villigt erkänna att du blev himla snygg! Puss på dig!

    Linda, tillika skapare av detta konstverk till frisyr.

    SvaraRadera
  2. Jadå, det blev riktigt snyggt Kristian...skall bli kul å se dig i dina Indien kläder =)

    (Hoppas du också mår bra där i Sverige Linda)

    Kram till er båda!

    -Hanna

    SvaraRadera

Avdelningar