fredag 9 januari 2009

Vinter i P1

Glömde ni bort Vinter i P1? ... Det gjorde jag. :-) Inte fanns det ju någon tid att lyssna på sånt när jag var i Finland, och när jag kom hem igen var det ju för att fara på jobb direkt nästa dag; vidare har den spektakulära växtfarten av Lindas mage slängt ut en hel del andra saker ur hågen. (Detta är en bra sak alltså, ifall det blev oklart.)

Som tur var har vi poddradio, alltså möjligheten att lyssna på vad man vill, när man vill, som man vill. ;-) Vinter i P1:s "poddsida" hittar du här; eller så matar du bara följande länk till ditt favorit-ladda-ner-poddsändningar-program: http://www.sr.se/rssfeed/rssfeed.aspx?Poddfeed=6039

1 kommentar:

  1. Tack för påminnelsen. För nej, det var ju inget man kom ihåg när det begav sig. Men jag gillar ändå att ladda ner och ta med mig iPoden på promenad. Så det gör mig inget.

    SvaraRadera

Avdelningar