söndag 20 april 2008

Rostig finska och långa tankepauser i etern

Tidigt i veckan fick jag ett mail från en radioreporter. Hon undrade om jag kunde tänka mig ställa upp som gäst på deras program Huomenta Ruotsi. Varnade att det i så fall skulle handla om väldigt många, långa tankepauser på en rätt rostig finska. Inga problem, menade hon.

Så imorgon (mån d. 21:a) kan ni lyssna på detta, kl 7.30-8 på Sisuradio. Blir prat om Indien, och så lite om vad jag gör här (heh heh), hur jag hamnat hit, och sånt där.

Ni som antingen inte är vakna den här tiden, eller som av andra (kanske geografiska) orsaker inte kan ratta in kanalen (P2/P4), ni behöver inte vara oroliga. Rostigheterna och tankepauserna sprids även digitalt -- på Huomenta Radios hemsida finns dels en länk till den senaste sändningen, och dels, ifall ni hittar dit senare, ett 30 dagars arkiv. Så en månad finns jag att höra där. ;-)

Få se vad det blir av detta.

[EDIT]Nu vet vi vad det blev. ;-)[/EDIT]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar