onsdag 2 april 2008

Blä

Imorgon är det Hotspot-dagUniversitetet -- en dag för arbetslivet och studenter att mingla --, så jag åker dit istället för Arvika. (Vilken tur att min handledare kan "vikariera" för mig. ;-) De ska `bara' ha prov, eleverna, så inget jag missar i mitt göras eller så. Men känns lite knepigt, ändå!, att lämna ifrån timmarna så där. In i sista minut, förrän jag gick för dagen, försökte jag tänka mig vad de kommer att fråga om provet, och ge svaren åt min handledare. Som om hon inte visste vad hon skulle säga, även om det är jag som gjort provet. Hur som helst. Tillbaka till Hotspot.)

Ska fila lite på CV:t inför det. Och när jag ett tag var i arbetssökan-tankarna, tittade jag efter lediga lärarjobb i Värmland på AMS. Usch och blä; ingen rolig läsning. Tittar man i hela Sverige finns det ju ändå en del -- t o m något för mig med mina ämne. Men det är Göteborg/Malmö/Stockholm -områdena som gäller. Ing-en-ting här. Usch, usch; usch. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar