torsdag 3 april 2008

Polaring

Vissa av er har ju redan sett den här. Polaring. Ett projekt jag jobbat med rätt länge. Den har nästan från första början funnits uppe på Sourceforge.net -- ett ställe var OpenSource utvecklare kan samarbeta, samt publicera sina alster. (Läs mer på Wikipedia.)

Nå, i alla fall. Jag fick en orsak (mer om det senare; kanske, kanske inte) att behöva visa upp Polaring. Vidare kanske andra, som är nyfikna men inte vill installera det på direkten, också kan ha nytta av att se hur det ser ut `in action', så att säga. Så nu är det möjligt! Lagt upp en "Live"-version här.

Där syns träningar jag "bandat in" med Garmins Forerunner sedan hösten 2006. Träningarna kommer inte att uppdateras! Live-sidan är till för demonstration, inte för användning. Jag har inte tänkt lägga till fler träningar dit. Snarare tvärtom: tar kanske bort några.

Klicka gärna fram er ända till en individuell träning, så ni ser med karta och allt. ;-)

Jo, det finns faktiskt andra som använder Polaring också! Till dags dato har Polaring laddats ner så många gånger som 553! Fast då är nedladdningarna av alla versioner medräknade... Den senaste versionen, som jag publicerade i juli 2007, har laddats ner 73 gånger. Inte fy skam, det heller!, tycker jag. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar