söndag 7 december 2008

Babytickern ännu

Nämnde ju babytickern här för inte så länge sen, och så har förvånansvärt många kommenterat --- inte här, men annorstädes --- om stjärntecken och dylikt. Första gången tänkte jag inget mer på det, men då ännu fler kommentarer droppade in blev jag förvånad.

...

Ända tills jag insåg att babytickern ju har reklam för "babystrology.com" i nedre kanten. Varför jag nu tänkte bara kort skriva, att vi har inte valt just den babytickern för att vi har kikat på stjärntecken vid babystrology eller dylikt. Utan bara för att den var den gulligaste jag sett. :-D

Faktiskt, har vi inte ägnat några som helst tankar åt vad för stjärntecken han/hon kommer att ha --- eller nåja, jag har inte gjort det; och vi har inte pratat om det; så mycket kan jag ju i varje fall säga med säkerhet. ;)

Skulle jag ha kunnat lägga in den där tickern utan någon som helst reklam, hade jag gjort det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar