tisdag 4 mars 2008

Nya grejer!

Förutom last.fm-tilläggen, som redan funnits här en tid (allra längst ner på sidan!), så har jag nu även lagt till lite nytt; ni hittar det i vänstra spalten.
  • Sök -- var skrev jag nu igen om ditt eller datt? Den som söker skall finna.
  • Gulligt som a-t-t-a-n. Cute Overload har räddat mången tråkig eller nedstämd dag. Man kan bara vara annat än glad när man ser inläggen där! Och nu, en genväg till sötheten -- ni hittar de senaste inläggen här, i vänsterspalten (under "kategorier").
Sen organiserade jag lite om bland just kategorierna också. Tyckte det började finnas så väldigt många olika; många som inte `innehöll' många inlägg. Så jag tog bort en hel del. En av dem som kanske kan komma att saknas (många hade i a f klickat på den), är kategorin "Benares." Jag tog bort den dels för att den inte innehöll så många inlägg (kring 13), och för att det var helt missvisande. Det mesta av allt jag skrev i Indien var ju i eller om Benares på något sätt! Så istället för att gå till kategorin "Benares", klicka istället på Indien! Är det något mer specifikt Du är ute efter, använd den nya sök-funktionen! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar