tisdag 26 februari 2008

Bokrea!!

Oj, oj oj. Jag var tvungen att räkna efter, då jag kommit hem. Släpade in 1.760 sidor text. Och bokrean har bara börjat; det här var första besöket i ena bokaffären... Oj, oj oj.

Men! jag måste ändå ta tillbaka några av sidorna i summan, ifall bara bokrea-böcker ska räknas. Där är nämligen 500 sidor nytta också, minst! Sidor av text till den pågående kursen; böcker som ska läsas till uppsats(er) som ska skrivas. (Det är inte bara Kabir som andas i nacken.)

Finländare! Det är ju ingen egentlig bokrea där, men det är rea på nätet också i de svenska butikerna! Så passa på -- det är inte bara billigare bokmoms, som man ju får njuta av så där i vanliga fall också här, utan nu är det billigt-billigt! Klicka er fram till Bokus Bokrea eller Ad Libris dito, och njut.

1 kommentar:

  1. Det här är den Kristian jag känner igen! Ska bli skoj att se hur mycket du har hunnit få ihop till på lördag (för ja tack, jag kommer gärna!). KAnske ses vi där ute, bland bokhyllorna.

    SvaraRadera

Avdelningar