fredag 25 januari 2008

Tillbaka till rutinerna

Sådärja. Första seminariet avklarat (i den tidigare nämnda kursen). Det var rätt roligt.

En rubrik under veckan -- för mig personligen, inte för/i kursen -- har varit att hitta tillbaka till rutinerna. Framför allt, att få tillbaka en dygnsrytm som börjar före klockan elva eller något sånt... I Indien steg jag ju upp gôrtidigt, och inte var vi några sömntutor här hemma heller, innan jag åkte. Men efter att jag kom hem... *puh* Tidsomställning tror jag inte heller det har att göra med. Linda spekulerade om att kanske det är (brist på) solljuset. Kanske. Eller så är det bara fortfarande alla de där långa pratnätterna från de första dagarna där när jag kom tillbaka. Det, och så Scrubs förstås ;-) , som visas för sent men varje dag. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar