lördag 1 augusti 2009

Första familjefotot

De flesta av er torde vara föga överraskade då jag berättar att det, under de senaste månaderna, tagits en hel del bilder. Men även om antalet bilder är stort, så har vi (eller snarare: alla runtomkring!) varit förvånansvärt dåliga på att ta bilder på oss alla; bilder av hela familjen tillsammans.

Så idagmorse tog Linda saken i egna händer. Här har ni det.

Första familjeporträttet
Linda, Ellen och Kristian



Och så bjuder vi på en bonusbild också!
Linda och Ellen

4 kommentarer:

  1. Höh!! Jag tog ju en bild på er alla tre! Som man kan se på facebook.... (Du klaga på den - minns du?) Och så har jag en bild på er tre i kokboken också, fast man ser förstås inte mycket av Ellen inne i sjalen... Men hon är där!

    SvaraRadera
  2. Först och främst: Heeej! :-D Vad roligt att se en kommentar av dig här. :)

    Absolut!, du har rätt! (Och förväntar mig halvt om halvt att mamma snart kommer med en invändning att hon visst också tagit något familjeporträtt tidigare.) :) Jag har väl helt enkelt varit dålig att låna bilder av er! Haft så fullt upp med bara de egna redan. x-D

    Kanske du kan maila över dem?

    SvaraRadera
  3. tänk att det alltid är upp till kvinnan i huset att styra upp saker och ting;) haha! det är väl en bra början till ett familjeporträtt iaf?:) Ni är så fina så!

    SvaraRadera
  4. som sagt o tydligen väntat, satt o fnyste förnärmat när jag läste vad du skrev.... "förvånansvärt lite har andra i omgivningen tagit".... hmprfrphst.... JAG tog, o skulle tagit massvis om jag haft en chans.... OCH faster tog, o ja, jag bad faktiskt faster försöka ta o försökte själv ta... just precis, FAMILJEfoto

    SvaraRadera

Avdelningar