torsdag 27 december 2007

God Jul, förresten

God Jul på er, förresten, Gott Nytt År, God Fortsättning och allt det där! Hoppas ni hade det bra; har det bra; och kommer att fortsätta med det. (Utan att förglömma de där dalarna som gör topparna så mycket högre.)

Det kommer allt att bli en del Indienskrivas här på bloggen ännu för en tid framöver. Om inte annat, så har jag ju fortfarande inte uppfyllt mitt löfte om att berätta om Kabir. Inte heller skrivit uppsatsen som jag hade hoppats att jag skulle ha. (Hägrar det ett nyårslöfte? ---Icke! Sånt pysslar jag inte med. :-) ) Men när det ena kommer så kommer det andra också. ;-) Och under tiden finns det en hel del annat att orda om också.

Men faktiskt, så har jag fattat tycke för detta bloggandet. Jag anar att det kommer att fortsätta skrivas här, även annat än om Indien.

1 kommentar:

  1. Härligt att du kommer fortsätta blogga ! Och skönt att läsa att din uppsats inte är klar, då kan vi vara oklara i grupp. Jag tar tag i min den 2 Januari. (Den första dagen på året är vikt åt att vara dagen efter seg)

    Viktigast av allt:hur var Kalle och den svenska julen?

    SvaraRadera

Avdelningar