fredag 18 september 2009

Oi voi, på radion igen

Värmlänningar har ju vid ett flertal tillfällen tidigare ([1], [2], m fl; inte nämnt det varje gång :-P ) blivit utsatta av min finska i radio. Tidigare i veckan fick de även smaka på min svenska.

Texten är utspridd lite här och där; första bilden från "Honung"; andra ifrån "Det Finska Värmland". Namnet blev inte riktigt rätt på alla ställen, menmen. Rösten är ju min oberoende vad de kallar den; nunan likaså. ;-)

Lyssna på det kan du göra här, så länge det finns uppe. Och även efter det, eller nu direkt, så kan du höra det direkt här på sidan (längst ner).







Gah. Det är så otillförlitligt att lägga upp saker på nätet. :-/ Tjänster kommer; tjänster går, ja ingenting består. BooMP3 som jag använde sist för att lägga upp radiosnutten verkar ju inte fungera längre. Försöker få det att fungera, och uppdaterar såväl den här som den andra sidan då det väl är gjort; om jag hittar något vettigt sätt att göra det på.

...

Så. Det fick bli esnips. Få se hur länge de fungerar som det ska... *suck*

1 kommentar:

  1. Grannera tvärsövver19 september 2009 kl. 04:24

    Jag har alltid tyckt att du pratar så fint Kristian, du är SÅ duktig! ;) Förstår att man kan ta den "komplimangen" som du pratar om på olika sätt hehe. Mycket imponerande när hon skiftade i snacket, lät som en helt annan person verkligen.

    SvaraRadera

Avdelningar