torsdag 31 mars 2011

Fasters pipo

Faster stickade en pipo åt l'lla, och tog en bild igår, då det var just den som damen prompt ville ha på. (Jag skriver "ville" ha på, men det ordet räcker inte riktigt till för att förmedla bestämdheten i viljandet. Vet inte vilket ord som skulle göra det. Men summerat kan man i a f säga, utan att överdriva, att tösabeta här nedanom vet vad hon vill.)

Bild

För övrigt är jag lite fascinerad över hur bra bilder det kan bli med en gammal telefonkamera. Fotot är visserligen bearbetat i efterhand---men även bearbetningen är gjord på telefon. Varifrån blogginlägget också är skickat. Keikkor o. grejor.



Uppdatering : Glömde ju säga: faster-gudmor har lagt upp mönstret för de hugade.

3 kommentarer:

  1. heheh, jag har redan ett bra tag misstänkt att det inte bara är stickade saker hon får av sin faster.... den starka viljan är nog en annan sak de har gemensam.... och även detdär med hårspännen, o att hon trots sin ringa ålder gillar hårspännen o att ha håret fäst med spännen o band, där en likhet till
    o visst, bilden blev ju helt ok

    SvaraRadera
  2. Hej!
    ...jag har gett dig en award från min blogg; hoppas du inte har något emot det... :)

    SvaraRadera
  3. Tack för förvarningen. :o)

    SvaraRadera

Avdelningar