måndag 14 februari 2011

Stockholm nästa!

Har nog glömt berätta åt er. Nästa marathon är redan inbokat!

Det förra gick ju som smort --- Dublin, i november 2010. Faktiskt, skulle jag fortfarande hävda att det är favoritmarathonet så långt. Och det säger jag inte bara för att det blev nytt personligt rekord (3:25). Banan; stämningen; klimatet; vattenflaskorna; träningsdrycken. Ja, allt. Men nog om Dublin. Nu blickar vi framåt.

Nästa marathonutmaning är Stockholm! (Föregående länk leder till arrangörerna. Här kan du läsa om staden. And in English.) Anmäld sedan i senhöstas --- och tur det, då loppet sedan länge är fullbokat.

Sätter inte upp särdeles höga mål vad gäller tid. Dublin var första gången under 3:30; jag känner mig helnöjd om jag klarar av det igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar