fredag 6 mars 2009

Bara försäljning på schemat.

Jaha. Stryk nedan nämnda ynnest från arbetsgivarens sida. Nu drog de in de två timmarna med andra uppgifter jag haft den här veckan, och fr o m i måndag står det blott och enbart 6h försäljning i min arbetsbeskrivning.

Börjar tycka det räcker nu. Jag har gjort mitt. Funderar på att be dem säga upp mig. Kan ju inte sälja för fem penni. Och det vad jag kan göra, det jag är bra på, det vill de inte längre att jag ska göra. Känner att det bästa för alla vore att bara släppa loss, att kasta ut mig. De kan ju inte tjäna några pengar på mig, och jag kommer knappt göra det av dem nu heller, med en fjärdedel mindre i lön per månad --- plus att jag inte får de bonusar som de som faktiskt kan sälja på riktigt drar in.

Surt, surt, surt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Avdelningar